perjantai 9. heinäkuuta 2010

hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right, I said hey, I put some new shoes on and everybody's smiling, it's so inviting, oh..

Ylihuomenna lentoon läksi tämä sakki. Sunnuntai aamuna siis 9:55 lähtee lento kohti Dallasia, Texasia, jossa vaihdetaan lentämiskonetta, ja siitä sitten 9h päästä ollaan Honolulun hellässä huomassa.

Tänään oon pessy urakalla vaatteita, koska tietysti kaikki ne vaatteet jotka haluan mukaan oli likasina. Sad but true.

Pitäis myös käydä hamstraamassa aurinkorasvaa, litratolkulla. Ja after sunia. Yritän kovasti, etten olis ihan lobster kun tuun takas. Mutta luultavastihan siinä silleen käy.

Tänään meen värjäämään Saijan hiukset (en mä mitenkään äärimmäisen lahjakas siinä ole, puolet naamastakin on värjättävällä aina vähän muussa kuin rusketuksessa..) ja viemään suomituliaiset. Ite oon tässä muuten fiilistelly hapankorpuilla ja tiiättekö suomalaisella hammastahnalla! Siis en mä sitä nyt syömällä syömään ole alkanu, mutta heti tuntuu siltä että ei sula enää hampaat suuhun, niinkuin näitä jenkkiversioita käyttäessä!

Käytiin äsken Ceen kanssa skeittiparkilla kun sillä oli taas oppitunti. Meitsin fiilis nousi heti jonkun 150% kun olin skeittareiden läheisyydessä. Vaikkakin siellä oli tosi paljon semmosia sööttejä teinipoikia rullailemassa. Mutta silti! :D

Ei kommentteja: