torstai 12. elokuuta 2010

Mä olen niin pop, mä olen niin pop..

Meitsin koodaaminen alkaa kuulkaa olla jo ihan huippuluokkaa (you wish..) että osasin painaa yhtä nappia että onnistuu tämä päivittely myös Tellervolla. Tällä minun itouchilla. Että semmosta.

Eilen oli vähän kauhunhetkiä ilmassa, kun joku kuspiä ajoi mun auton kylkeen. Tai nosiis oikeeseen takakulmaan. Puskurin muoviosat on vähän mutrulla. Olin Saijan kanssa liikenteessä ja lähdettiin valoista kun vaihtui vihreällä. Oikeelta tuli kuitenkin joku iso musta auto punasilla, ja tönäs minun pikku-Saturnia. Meille ei kuitenkaan käynyt mitään, selvittiin pelkällä säikähyksellä. Ja se musta auto jatkoi vaan matkaansa. Murr.
Onneks on kuitenkin meitsin auto suht vahvaa tekoa, nin sillä voi ajaa edelleen. Vakuutusyhtiölle kai on puhelua jo laitettu..

Että näin meillä Amerikassa. Kuulin just että tuossa about reilun tunnin ajomatkan päässä, Marylandin puolella, olivat antaneet TORNADOVAROITUKSEN!!!! Meillä tulee täällä nyt vodaa kuin aisaa ja jonkinmoista ukkosmyrskyä pitäis kai olla ilimassa. Tosi jees hei..

Ei kommentteja: