perjantai 6. elokuuta 2010

you're gonna find yourself somewhere, somehow..

Hawaii-lesoilut jatkuu tässä vielä lähitulevaisuudessa, kunhan saan tämän meidän netin yhteistyöhön. Koska joko se oon vaan minä joka en osaa käyttää näitä vehkeitä, tai sitten on world wide web minulle suuttunut ja mököttää itekseen. (naapurin suojaamattomassa netissä kikkailen, hyi minua!)


Lapset on tällä vkolla tosiaan olleet jollain golf-leirillä. Tänään ne menee golfaamaan ihan oikeesti ja mun pitää hakea ne vasta kolmelta. Eli siis kuus tuntia vapaata keskellä päivää. Ja lasten isukkihan päätti tänään ilmottaa, että sillä on muuten vapaapäivä, että voin ottaa hatkat sitten kolmen jälkeen kunhan oon vienyt lapset kotiin. On ilmeisen vaikeaa kyseisen herran itse kuskata lapsensa..

Tällä vkolla ei hirveemmin ole tapahtunut. Oon nukkunu päiväunia, pyörinyt ostarilla ja Wal Martissa, hengannut Saijan kanssa, lukenut Agatha Christieitä ( äiti, semmosia kirjoja mitä ei suomennettuina taida olla, eikä varsinkaan Warkaoksen kirjastossa, edes enklanniksi! ) ja katellut piirrettyjä. Käytiin myös eilen lasten kanssa leffassa kattomassa Despicable Me. Aivan loistava! Aina jaksaa ihmetyttää, miten lastenelokuvissa on niin härskiä läppää. Ei sitä sillon pienenä tajunnut.

Nyt taidan lähteä postiin viemään Suurnörttiveljeni syndelahjan (joka tulee myöhässä, sorryyyy! ) ja hipsiä vaikka poolille kun on taas keliä! Ump ja on peeeeerrrjaaaaantaaaaaiii..!!!

Ei kommentteja: