tiistai 24. elokuuta 2010

minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan, minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan..



Kattokaa nyt mitä aurinko+suolavesi+klooripitoiset uima-altaat teki mun hiusvärille! Hiukset Hawaiiiiiin..(Saijan kanssa vielä läpällä tosiaan vedettin blondia väriäkin mun päähän tässä pari vkoa sitten. Yritin käydä yhdessä kosmetiikan ihmekaupassakin ettimässä sitä oikeansävystä oranssia hiusväriä, mutta ei ollu hiusjumalat minun puolella ei..)

Minun mussukat! Kovin innoissaan ovat tässäkin kuvassa. On ne välillä ihania, välillä taas ei, kuten ehkä olen maininnutkin. Mutta tulee niitä ikävä!


Aikavyöhykkeet on hauskoja. Ja maapallo on pyöreä. Olen ooomeeena, olen oooomeeena, olen pyöreä oooomeeena!

Mahalo = kiitos.

Tässäpä nämä nyt. Enempää en jaksa ladata. Tulkaa sitten valokuvankatseluiltamiin kunhan oon kotona. Ehkä?

Ei kommentteja: