perjantai 8. lokakuuta 2010

aikasin heräämistä, maailma on tuolla, ja se on, ja se on mun..

Vikan työpäiväni kunniaksi otettiin Ceen kanssa vähän siistejä skeittauskuvia.


Pose pose.

Ja jälleen Immosen taidekuvia.. (makrolla vaan on niin kivaa leikkiä!)



Amerikankoti. Tulee ikävä! (varsinkin tuota hostmomin autoa, oon tykästynyt siihen kovin, ah tuota automaatin helppoutta!)


Se ois niinkun ura nyt tässä. Ei enää aikaisia herätyksiä ja kiukuttelevia lapsia. Ei tarvia kuunnella itkupotkuraivareita kun yritän patistaa tekemään läksyjä. Kuskata ketään jalisreeneihin, väsätä lounaita ja päivällisiä, juosta lääkärissä kipeän lapsen kanssa, tai kuunnella teinitytön ovienpaiskomista.

Toki jään kaipaamaan myös kaikkia noita asioita. Ja niitä hyviä päiviä, kun rakennettiin legoilla tai pelattiin Ceen itse kehittelemiä pelejä tai juoruttiin Aan kanssa ja katsottiin teinisarjoja. Tai hengailtiin ulkona ihanina kesäpäivinä.

Ja kaikkia ihania auppareita, joiden kanssa olen vapaa-aikani viettänyt. Varsinkin nämä uudet saksalaiset tytöt, ne on ihania! On toki jälleen niitä äärimmäisen rasittaviakin tapauksia, mutta muutama helmi mahtuu aina joukkoon.

Kävin myös lunastamassa vakuutusyhtiön lähettämän shekin, kivut ja säryt ja muut menetykset. Ihan mukava summa. Ei tosin valitettavasti ihan sitä 10 miljoonaa. Mutta muuten aika hyvä päivä kyllä.

Vielä kun sais nuo pakkailut kuntoon. Ja osais miettiä mitä lähettää postissa kotiin. Minä oon ihan liian laiska tämmösiin hommiin.. :D

Ei kommentteja: