lauantai 23. lokakuuta 2010

well you’ve done it again, Virginia, made another masterpiece while I was dreaming, how does it feel to feel like you? brilliant sugar..

Viimeinen viikonloppu Amerikan taikamaassa.

Ihan hassua oikeesti. En tajua sitä vieläkään. Kaikki Suomen kaverit on jo että "joo pitää sit nähhä ENS viikolla kun oot kotona". Miten tää aika meni ihan huomaamatta, edelleenkään en voi käsittää.

Kai sitä oikeesti älyää mitä tapahtuu, vasta kun laskeudun Helsinki-Vantaalle.

Tänään oon pakannut, ja nuo laukut ei ole ylipainoisia!!! JES!!! Ainakaan tuon meidän vaa'an mukaan. Lähetin myös kaksi hyvin painavaa pakettia postitse, että varmaan autto asiaa sekin. Toivon että ne tulee perille. Kävin myös leffassa saksalaisten sankarittarien kanssa. Life as we know it ja Josh Duhamel. Nam.

Huomenna ja sunnuntaina pitäs ehtiä näkemään kaikkia ja käydä ostamssa esim. UGG't, että ei palellu varpaat sit kotona. Tuliaisia ei valitettavasti ole tulossa, koska ne ei mahdu kyytiin. Karkkia vähän ehkä. Mutta oon ollut niin itsekäs että oon shopannu vaan itelleni :D Hyi minua.

Vois varmaan harkita myös nukkumista, että jaksas taas olla menossa. Mutta minähän olen lomalla tästä ikuisuuteen! (tai ainakin tammikuuhun, jos pääsen kouluun. Tai KUN pääsen?)

Ei kommentteja: