maanantai 11. lokakuuta 2010

this is one for the good days, and I have it all here in red, blue, green, in red, blue, green..

On se mukavaa olla ihan lomalla. Ei mitään velvotteita.

Nukuin puoleenpäivään ja sit Saija tuli kylään. Se tässä dataili ja minä yritin pakkailla. Kävin uudestaan läpi, mitä ois menossa Suomeen, ja heitin aika monta vaatekappaletta menemään. Taas. Mutta nyt nuo tavarat näyttäs mahtuvan noihin kahteen laukkuun, mutta en mene sanomaan että paljonko ne painaa. Pitäs vielä punnita nuo, ja jos on aivan liian monta ylipainokiloa, niin laittaa muutama paketti lisää sinne postiin menemään. Ei vitsi niin sinnekin pitäs ehtiä.. Huoh.

Käytiin myös Saijan kanssa ostamassa mulle $20 prepaid-puhelin, koska en saa ottaa tuota "aupairin sim-korttia" mukaan Kaliforniaan, vaikka Natasha oli ostanut itelleen puhelimen täältä. Mutta ihan sama. Ei ollu tuon kalliimpi. Tommonen ruma Samsungin simpukkapuhelin. Onpahan joku luuri jolla soittaa jos tulee hätä.

Illasta kävin vielä tähtitaalalla juomassa teetä ja höpöttelemässä Saksan tyttöjen kanssa. Ne on ihan surullisia kun mä oon lähössä. 13 päivää jäljellä. Todella epätodellista. Tajuan sen varmaan vasta kun laskeudun Helsinki-Vantaalle..

Tänään ulkona oli kuuma. Joku +30C. Tosin mun kurkku on vähän kipeä (miksi just nyt?!), niin päätin kulkea farkuissa ja pitkähihasessa. Muuten oli ihan ok, mutta jos hengaili pitkään auringonpaisteessa, niin meinas tulla sulamiskuolema. Mutta siis on niin hassua, että tähän aikaan vuodesta on näin lämmin. Kai sitä on iskostunut syvälle tänne suomalaiseen mieleen, että kesä kun loppuu niin tulee kylmä. Mutta kappas!

Oon tässä vähän suunnitellut, että missä haluaisin käydä Losissa ja San Franciscossa. Mutta siis jotkut paikat on ihan sika kalliita! Tosin eipä mua kyllä edes kiinnosta mennä mhinkään Universal Studiosille tahi Disneyn humputuksiin. Ja mullahan on vähän paha tapa aina muuttaa noita suunnitelmia, niin toisaalta ihan turha tehdä mitään virallista aikataulua. Mennä sinne minne milloinkin huvittaa. Mutta että on vähän jtn ideoita kumminkin.

Ja joo, laitan jonkinmoista viestiä aika-ajoin, että oon edelleen hengissä. Elekee huolehtiko.

Koska siis huomenna illasta painelen lentokentälle ja hengaan siellä yön koska en sitä kyytiä keltään saanut. Mutta mun mielestä se on vaan just hyvä aloitus mun boheemille seikkailulle. Ostin pienen mustakantisen vihonkin, että voin kirjotella elämän syviä kysymyksiä ylös, jos on fiilistä. ;D

(niin ja ne mun lennot maksaa edestakaisin vaan $130! Nice!)

Nyt lisää teetä tälle karhealle kurkulle. Palaan vielä huomenna!

Ei kommentteja: